Sign In

Veelgestelde vragen

Reserveren

Hoe kan ik een villa reserveren maken?
U kunt een villa reserveren door u aan te melden als klant. Vervolgens kiest u de villa van uw keuze en de gewenste periode voor uw vakantie. Bij ‘Opties’, klikt u op ‘akkoord met de voorwaarden’ vervolgens geeft u aan hoeveel van uw gasten inclusief uzelf 18 jaar of ouder zijn (berekening toeristenbelasting).
U kunt als extra optie selecteren dat u een huisdier meeneemt en of u gebruik wilt maken van de handdoekenservices. Daarnaast heeft u de keuze om de zwembadverwarming te laten aanzetten. Deze wordt ingesteld op 25 graden.
In de kolom daaronder geeft u het totaal aantal gasten aan, zodat wij voor een ieder de bedden opgemaakt hebben bij aankomst.
De laatste stap is dan op de oranje knop klikken om de reservering te maken, waarbij uw persoonlijke gegevens worden gevraagd. U kunt daar nog een opmerking plaatsen bij de boeking als u nog vragen heeft.
Aan de rechterzijde van deze pagina ziet u de opbouw van de huursom, die inclusief al deze kosten zijn.

De waarborgsom wordt binnen twee weken na uw vertrek uit de vakantievilla weer teruggestort, eventueel onder verrekening van extra geboekte services en/of geconstateerde schades na uw vertrek.

Hoe kan ik zien of een vakantiehuis vrij is?
U kunt alleen van zaterdag tot zaterdag een villa boeken. Zodra een villa gereserveerd is wordt hij doorgestreept.
Mocht de reservering dan toch niet lukken, neem dan contact met ons op via jolyvillas@gmail.com.

Kan ik online een optie nemen?
Het is mogelijk om een optie te plaatsen. U kunt een villa vastleggen zoals een normale reservering, waarna u bij de laatste stap in het opmerkingenveld dient te noteren dat het een optie betreft. De woning blijft maximaal twee dagen voor u in optie staan.
*Niet geldig op last minutes

Ik heb gereserveerd en nu?
Nadat u een villa hebt geboekt, ontvangen wij uw boekingsaanvraag. Wij controleren of alles goed is ingevuld en sturen een bevestiging van uw boekingsaanvraag. De reservering is dan definitief en u ontvangt van ons via de mail alle informatie over de reservering inclusief de factuur. Zie voor betalingscondities hoe u deze kunt betalen.
* NB Reisovereenkomsten vormen een uitzondering op de ‘Wet verkoop op afstand’ en komen daardoor niet in aanmerking voor een herroepingsrecht (‘bedenktijd’) van 14 dagen.

Waar vindt ik alle informatie over mijn boeking?
Alle informatie over uw boeking en betalingen vindt u op uw klantenpagina. Hier vindt u alle gegevens van uw vakantiehuis en de status van uw betaling.

Mag ik een huisdier meenemen? Heb ik daar documenten voor nodig?
In de beschrijving en in de opties van uw vakantiewoning staat vermeld of een huisdier is toegestaan. Eventuele bijzonderheden kunt u natuurlijk altijd met ons bespreken. Het spreekt voor zich dat huisdieren niet in zwembaden en op bedden en stoelen mogen. Een EU-paspoort voor uw huisdier is verplicht. Hiervoor raden wij u aan contact op te nemen met uw dierenarts. Het meenemen van een huisdier dient u altijd bij boeking aan ons op te geven.
* NB Voor het meenemen van huisdieren zijn extra kosten verbonden

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
U kunt de Algemene Voorwaarden, ofwel huurvoorwaarden, vinden op onderaan de pagina bij Reserveringsvoorwaarden & Betalingscondities.

Mijn account

Hoe maak ik een account aan?
Voordat u inzage kunt krijgen in beschikbaarheid en de totale kosten dient u zich als klant/gast aan te melden.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

U kunt uw wachtwoord wijzigen op uw klantenpagina bij instellingen.  Onder het kopje ‘nieuw wachtwoord aanvragen’ kunt u uw nieuwe wachtwoord invoeren.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
U kunt u e-mail adres niet zelf wijzigen. U kunt het nieuwe e-mailadres mailen naar jolyvillas@gmail.com

Betalen

Hoe kan ik betalen?
Na het reserveren van een villa, krijgt u een e-mail met alle informatie en de facturen toegestuurd. Op de factuur staat alle informatie wat en wanneer u kunt betalen. Betalingen kunt u doen via iDeal op uw klantenpagina of door overschrijving.

Wanneer moet ik betalen?
De eerste betaling ad 30% van de totale factuur dient u per omgaande te voldoen
De resterende reissom (70%) betaalt u uiterlijk acht weken voor aankomst.
Vertrekt u binnen acht weken, dan moet de betaling in één keer voldaan worden.

Op welke rekening kan ik het boekingsbedrag overmaken?
Het rekeningnummer vindt u terug op de facturen.

Waar vind ik informatie over de betalingstermijnen?
De betalingstermijnen staan vermeld op uw facturen en in uw informatiemail.

Is mijn betaling goed ontvangen?
Als wij een betaling ontvangen, dan sturen wij binnen enkele dagen een bevestiging van uw betaling. Mocht u nog geen mail van ons hebben ontvangen, stuur ons dan graag een herinnering hiervoor.

Kan ik ook ter plaatse betalen?
De totale reissom plus optionele kosten betaalt u altijd vooruit. Ter plaatse is het niet mogelijk om te betalen.

Kan ik in termijnen betalen?
Het is niet mogelijk het verschuldigde bedrag gespreid te betalen.
Bent u om een bepaalde reden toch genoodzaakt gespreid te betalen, kunt u  contact met ons opnemen
M jolyvillas@gmail.com of info@kuypersverhuur.nl
T +31 165 387 092 of +31 629 522 488.

Worden mijn gegevens niet met derden gedeeld?
JoLy Verhuur B.V. respecteert de privacy van de huurders en is toegewijd aan de bescherming ervan.

Annuleren

Ik moet mijn reservering annuleren, hoe kan ik dit doen?
Bent u door omstandigheden genoodzaakt uw boeking te annuleren, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Aan een annulering zijn kosten verbonden. Hebt u een annuleringsverzekering afgesloten en annuleert u de boeking met een voor de verzekering geldige reden, dan kunnen de kosten mogelijk via de verzekering teruggevorderd worden. U bent te allen tijde de volledige huursom en boekingskosten verschuldigd. Voor dit bedrag sturen wij u dan een annuleringskostennota die u kunt indienen bij uw verzekering. De extra kosten voor schoonmaak, toeristenbelasting, lakenset en eventueel bestelde extra services worden gecrediteerd en terugbetaald zodra deze door u betaald zijn.
De voorwaarden van de annuleringsverzekering vindt u onder Verzekeringen.
*NB Reisovereenkomsten vormen een uitzondering op de ‘Wet verkoop op afstand’ en komen daardoor niet in aanmerking voor een herroepingsrecht (‘bedenktijd’) van 14 dagen.

Verblijf

Is er bij aankomst en vertrek iemand op locatie aanwezig?
In uw informatie mail staat hoe de aankomst geregeld is.
De sleutel ligt in een sleutelkluis bij de villa. Op de dag van aankomst ontvangt u een sms bericht met de locatie en code van de kluis.
Hetzelfde geldt voor het vertrek. U stopt de sleutel weer terug in het sleutelkluisje. Bewaar de code van de kluis goed. Weet u de code niet meer, stuur ons dan een mail aan jolyvillas@gmail.com

Hoe laat kan ik in de woning?
In het algemeen geldt de zaterdag als dag van aankomst en vertrek (wisseldag). U kunt vanaf 16.00 uur terecht in de villa.

Hoe laat moet ik op zaterdag de woning verlaten?
In het algemeen geldt de zaterdag als dag van aankomst en vertrek (wisseldag). U dient de villa uiterlijk om 9.00 uur te verlaten.

Wanneer krijg ik de borgsom terug?
De borgsom krijgt u terug binnen de periode die is aangegeven in onze reserveringsvoorwaarden.

Wie is er verantwoordelijk voor eventuele schade in de villa?
De huurder is wettelijk aansprakelijk voor eventuele door hem toegebrachte schade. Een schadegeval dient direct aan ons te worden doorgegeven. U kunt zich hiervoor verzekering, maar de meeste reisverzekering hebben een dekking voor schade aan de logies. Mocht er schade zijn ontstaan, wat altijd kan gebeuren, dan overleggen wij met u, sturen u een factuur voor indiening bij uw verzekering en verrekenen deze schade met de door u betaalde waarborg

Bedlinnen en handdoeken!
Bedlinnen is verplicht en wordt berekend in de huursom (u klikt hiervoor op ‘akkoord met de voorwaarden’), De bedden zijn voor u opgemaakt bij aankomst. Heeft u speciale wensen welke kamers/bedden opgemaakt dienen te worden, stuur dan een mail aan jolyvillas@gmail.com. U kunt als extra optie ook handdoekenpakket bestellen voor een ieder. U ontvangt dan twee handdoeken per persoon, badmatje voor iedere badkamer en een keukenpakket welke bestaand uit een keukenhanddoek, theedoek en een vaatdoekje die u bij vertrek kunt weggooien.

Is er internetverbinding in de woning aanwezig?
Of er in de woning internetverbinding aanwezig is, staat aangegeven in de woningbeschrijving en bij de kenmerken. Houdt u er echter rekening mee dat de internetverbindingen in andere landen niet altijd zo snel en goed zijn als u gewend bent.

Is de schoonmaak verplicht?
De schoonmaak is verplicht. Wel dient u het huis vanzelfsprekend altijd in een netjes achter te laten. De kosten van de eindschoonmaak verschillen per huis en deze informatie vindt u onderaan onder het kopje informatie op een huizenpagina.

Betaal ik een toeristenbelasting?
Bij alle villa’s wordt toeristenbelasting berekend.
De Franse Belastingdienst bepaalt elk jaar opnieuw de toeristenbelasting. Wij worden geclassificeerd in het hoogste tarief van € 1.25 per persoon per nacht. Mocht u een reservering hebben gedaan voor een volgend jaar, dan kan het zijn dat er een kleine verrekening zou kunnen plaatsvinden.

Betaal ik apart voor energieverbruik?
De kosten voor gas en elektriciteit zijn inbegrepen in de huursom. Indien u gebruik maakt van de zwembadverwarming, zijn deze extra elektra kosten in deze prijs verwerkt.

Verzekeringen

Welke verzekeringen dient u zelf afsluiten?
Wij raden u aan om zorg te dragen voor een reis- en annuleringsverzekering,
In veel reisverzekering is ook een optie voor schades aan logies opgenomen. Check dit graag voordat u op reis gaat. Voor onze Belgische gasten is er een familiale verzekering die vaak de schades aan logies dekt.

I